သတင္းအင္တာဗ်ဴး

မဘသအဖြဲ႕အစည္းႀကီးထဲမွာ ဦးဇင္းအတြက္ေနရာမရွိေတာ့ေပမဲ့ ဦးဇင္းရဲ႕ေျခရာေတြကေတာ့ ေနရာမလပ္က်န္ရစ္ခဲ့တာပဲေလ(၁)

(ဆရာေတာ္ဦးဝီရသူႏွင့္ ေမးသမွ် ေျဖသမွ်)

ေမး- ပထမဆုံးအေနနဲ႔ ေနျပည္ေတာ္မွာက်င္းပတဲ့ ဗုဒၶဓမၼပရဟိတေဖာင္ေဒးရွင္း ဦးေဆာင္ဆရာေတာ္ေတြ ေတြ႕ဆုံတဲ့ အစည္းအေ၀းေပါ့ဘုရား။ အဲဒီမွာ မဘသဆရာေတာ္ေတြလည္း ပါတာေပါ့ဘုရား။ အဲဒီအစည္းအေ၀းပြဲမွာ အရွင္ဘုရားကို မေတြ႕ရဘူးဆိုေတာ့ ဘာ့ေၾကာင့္ မတက္ျဖစ္တာလဲ သိခ်င္ပါတယ္ဘုရား။

ေျဖ- နံပါတ္(၁)ကေတာ့ မဘသ အမည္ေျပာင္း ေဖာင္ေဒးရွင္းက ႏုတ္ထြက္ထားတာေပါ့ေနာ္။ ႏုတ္ထြက္ထားပါလ်က္ အစည္းအေ၀းေတြမွာပါ၊ ဟိုအခမ္းအနားပါ ဒီအခမ္းအနားပါပါ ပါေနတဲ့အခါက်ေတာ့ ဦးဇင္းေၾကာင့္ ေဖာင္ေဒးရွင္းႀကီး ပုံရိပ္ထိခိုက္ႏုိင္တယ္ဆိုတဲ့အသံေတြလည္း ၾကားေနရတာေပါ့ေနာ္။

ကိုယ့္ေၾကာင့္ ေဖာင္ေဒးရွင္းႀကီးရဲ႕ပုံရိပ္ ထိခိုက္မွာစိုးလို႔ မတက္တာပါ။ ေဖာင္ေဒးရွင္းႀကီးကေတာ့ဖုန္းလည္းဆက္ပါတယ္။ ဖိတ္စာလည္း ပို႔ပါတယ္။ လူကဆက္လိုက္၊ ဘုန္းႀကီးကဆက္လိုက္နဲ႔ ဖိတ္ပါတယ္ေနာ္။ ဦးဇင္းကိုယ္တုိင္က ေဖာင္ေဒးရွင္းႀကီး ေရရွည္ရပ္တည္ႏုိင္ဖို႔အတြက္ ရည္ရြယ္ၿပီး မတက္ဘဲေနလိုက္တာပါ။

ေမး- ေဖာင္ေဒးရွင္းလို႔ အမည္ေျပာင္းၿပီးခါစတုန္းက အစည္းအေ၀းတစ္ခုမွာ အရွင္ဘုရားက ေလ့လာသူအေနနဲ႔ တက္ဖူးတယ္ေပါ့ဘုရား။ အဲဒီပြဲမွာပဲ ေဖာင္ေဒးရွင္းႀကီးအေနနဲ႔ ရခိုင္ေဒသကို လွဴဖို႔ အႀကံေပးတာေတြ ႏိႈးေဆာ္တာေတြ လုပ္တယ္။ ဒါေပမဲ့ ေဖာင္ေဒးရွင္းအဖြဲ႕ႀကီးက ရခိုင္ေဒသကို သြားလွဴတဲ့အခါက်ေတာ့ အရွင္ဘုရားကို မေတြ႕ရျပန္ဘူး။ အဲဒါကေကာ ဘာေၾကာင့္ျဖစ္မလဲမသိဘူးဘုရား။

ေျဖ- ဥကၠ႒ဆရာေတာ္ႀကီးေရာ က်န္တဲ့ဆရာေတာ္ေတြေရာ ဦးဇင္းနဲ႔ တစ္ေသြးတည္း တစ္သားတည္းပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ တကယ့္အဆုံးအျဖတ္ေပးမယ့္ ပုဂၢိဳလ္ေတြက်ေတာ့ ဆရာေတာ္ႀကီးနဲ႔ တျခားဆရာေတာ္ေတြထဲမွာ မပါဘူးေလ။ အဲဒီ အဆုံးအျဖတ္ေပးမယ့္ ပုဂၢိဳလ္ႏွစ္ပါးက်ေတာ့ ဦးဇင္းကို ေဖာင္ေဒးရွင္းနဲ႔ ကင္းကင္းရွင္းရွင္းေနေစခ်င္တာေပါ့။

အဓိကကေတာ့ ေဖာင္ေဒးရွင္းက ၀ီရသူနဲ႔ကင္းကင္းရွင္းရွင္းျဖစ္မွ အသက္ရွည္မယ္လို႔ ယူဆထားတာေပါ့ေနာ္။ ဒါေၾကာင့္မလို႔ သူတို႔ႏွစ္ပါးရဲ႕ ဆုံးျဖတ္ခ်က္အရ က်န္တဲ့ဆရာေတာ္ သံဃာေတာ္ေတြက လႈပ္ရွားရတာဆိုေတာ့ ဦးဇင္းမပါဘူး ျဖစ္သြားတာပါ။

ေမး- ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ဒီဟာနဲ႔ဆက္စပ္လို႔ေပါ့ေလ။ မဘသကို အစိုးရက ဖ်က္သိမ္းတယ္ဆိုတဲ့ အသုံးအႏႈန္းပဲ သုံးပါ့မယ္ဘုရား။ အစိုးရက မဘသကို ဖ်က္သိမ္းတယ္၊ ဒီလိုဖ်က္သိမ္းတဲ့အေၾကာင္းထဲမွာ ထင္ရွားတဲ့အေၾကာင္းက ဆရာေတာ္ ဦး၀ီရသူေၾကာင့္လို႔လည္း ေျပာၾကတယ္ေပါ့ဘုရား။ အဲဒီအေပၚမွာေကာ အရွင္ဘုရားအေနနဲ႔ ဘာေျပာခ်င္လဲဘုရား။

ေျဖ- ဦး၀ီရသူေၾကာင့္လို႔ ေျပာၾကတာကေတာ့ အထင္နဲ႔ ေျပာၾကတာပါ။ လူမုန္းမ်ားတဲ့သူ ပါေနလို႔၊ လူမုန္းမ်ားတဲ့သူကို ထုတ္ပစ္လို႔ရွိရင္ ဒီအဖြဲ႕ႀကီးက အစြပ္စြဲမခံရေတာ့ဘူးတို႔၊ အႏၲရာယ္ကင္းမွာတို႔ သူတို႔ ယူဆၾကတာေပါ့ေနာ္။

အဲဒီလိုယူဆၾကတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ သူတို႔ ယူဆတဲ့အတိုင္း ဆရာေတာ္ သံဃာေတာ္ေတြကိုေလွ်ာက္ေတာ့ ဆရာေတာ္ သံဃာေတာ္ေတြက အထူးသျဖင့္ေတာ့ အဆုံးအျဖတ္ေပးတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ႏွစ္ပါးက သူတို႔ေျပာတာကို လက္ခံတာေပါ့။

လက္ခံတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ သူတို႔က ဦးဇင္းကို ကင္းကင္းရွင္းရွင္းျဖစ္ေအာင္ ေနေစခ်င္တာေလ။  တကယ္တမ္းက်ေတာ့ အဲဒီလိုမဟုတ္ပါဘူး။ တကယ္လို႔သာ ဦး၀ီရသူေၾကာင့္ မဘသႀကီးဟာ အစိုးရအၿငိဳးအေတးထားတာ ခံခဲ့ရတယ္ဆိုရင္ ဦး၀ီရသူမပါေတာ့တဲ့ ဗုဒၶဓမၼပရဟိတေဖာင္ေဒးရွင္းႀကီး ေနျပည္ေတာ္မွာ ဆြမ္းေလာင္းပြဲလုပ္မယ္ဆိုတုန္းက ၾကည္ၾကည္သာသာကို ခြင့္ျပဳရမွာေလ။

ခုေတာ့ အဲဒီလိုမဟုတ္ဘူး၊ တစ္ေလာကလုံးက ဆူညံပြက္ေနမွ၊ သူတို႔လုပ္ခ်င္တာေတြ လုပ္ၿပီးမွ ျပန္လည္ၿပီးေတာ့ အဖတ္ဆယ္တဲ့အေနနဲ႔ ခြင့္ျပဳတာကိုး။

သူတို႔က ဒီလိုယူဆေပမယ့္လို႔ အစိုးရကေတာ့ အမ်ဳိး ဘာသာ သာသနာဆိုတဲ့ စကားလုံးကို မၾကားခ်င္တာ။ အမ်ဳိး ဘာသာ သာသနာဆိုတဲ့ စကားလုံးပါတဲ့ အဖြဲ႕အစည္းမွန္သမွ်ကို ပစ္မွတ္ထားၿပီးေတာ့ ႏွိမ္နင္းမွာပဲေလ။
ေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ႏုိင္ငံေရးအျမင္ နည္းပါးတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ဒီလိုအေတြးအေခၚေတြ ျဖစ္ေပၚလာၿပီးေတာ့ အခ်င္းခ်င္းကို ဟသၤာကိုးေသာင္းဇာတ္ခင္းဖို႔ အႀကံအစည္ေတြေပၚလာတယ္လို႔ ယူဆရမွာပါ။

ေမး- မဘသ ရွိခဲ့တဲ့ တစ္ေလွ်ာက္လုံး၊ နာမည္မေျပာင္းခင္တစ္ေလွ်ာက္လုံး၊ မဘသအဖြဲ႕ႀကီးအေနနဲ႔ ရွိခဲ့တဲ့ တစ္ခ်ိန္လုံးမွာ မဘသလို႔ေျပာလိုက္တာနဲ႔ အမ်ဳိးသားေရးလႈပ္ရွားမႈလို႔ပဲ နားလည္ၾကတယ္။ အမ်ဳိးသားေရးလႈပ္ရွားမႈဆိုတာနဲ႔ အရွင္ဘုရားက ဦးေဆာင္သူအခန္းက႑ကေန ပါ၀င္လာတယ္။ ဆိုေတာ့ ဒီထဲမွာပဲ မဘသထဲမွာပဲ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာရရင္ တခ်ဳိ႕က အရွင္ဘုရားပါမွ ျပည့္စုံတယ္လို႔ယူဆၾကၿပီး တခ်ဳိ႕က အရွင္ဘုရားပါလာရင္ အႏၲရာယ္ရွိတယ္လို႔ ယူဆၾကတယ္။ တပည့္ေတာ္သိခ်င္တာက ဆရာေတာ္ဦး၀ီရသူအေနနဲ႔ မဘသအတြက္ ဘာေတြလုပ္ေပးခဲ့သလဲ ဘုရား။ ဘာေတြလုပ္ေပးႏုိင္ခဲ့လဲဘုရား။

ေျဖ- မဘသအဖြဲ႕ႀကီး စၿပီးတည္ေထာင္တဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ ဦးဇင္းတို႔ ခုနစ္ပါး ပါတာေပါ့။ အဲဒါက မဖြဲ႕ခင္ ႀကိဳတင္ညႇိႏိႈင္းတဲ့အခ်ိန္ေပါ့။ တကယ့္တကယ္ဖြဲ႕တဲ့အခါက်ေတာ့ ဦး၀ီရသူက မပါေတာ့ဘူးေလ။ မပါေတာ့ဘူးဆိုတာက တုိင္းနဲ႔ျပည္နယ္တစ္ခုကို ဦးေဆာင္ဆရာေတာ္ သုံးပါးပဲ ေရြးတာကိုး။ မႏၲေလးတိုင္းက တက္လာတဲ့သံဃာေတြက်ေတာ့ တကယ္အရည္အခ်င္းရွိတဲ့ သံဃာေတြက သုံးပါးမကဘူး ျဖစ္ေနတာကိုး။

အဲဒီေတာ့ ဦးဇင္းက အသက္ႀကီးတဲ့သူေတြေရာ၊ လုပ္ႏုိင္စြမ္းရွိတဲ့သူေတြေရာ အဲဒီသုံးပါးကို ေရြးခ်ယ္ၿပီး ဦးဇင္းက ေနာက္ဆုတ္လိုက္တာေပါ့ေနာ္။ ဦးဇင္းကေတာ့ ဗဟိုဦးေဆာင္ထဲမွာ မပါေတာ့ဘူး။ တျခားသုံးပါးကိုပဲ ဗဟိုဦးေဆာင္ထဲမွာ တင္လိုက္ေတာ့မယ္၊ တကယ္လို႔ ဗဟိုအဖြဲ႕က တစ္ခုခုခိုင္းခဲ့သည္ရွိေသာ္ အလုပ္လုပ္မယ္ဆိုၿပီးေတာ့ ဦးဇင္းက ဗဟိုဦးေဆာင္ထဲ မပါလိုက္တာေပါ့ေလ။

အဲဒီလို တုိင္းနဲ႔ျပည္နယ္ သုံးပါးေရြးခ်ယ္လိုက္ၿပီးေတာ့ ဒုတိယအႀကိမ္ ထပ္ၿပီးေတာ့ စည္းေ၀းတဲ့အခ်ိန္က်ေတာ့ ဦးဇင္းက အစည္းအေဝးခန္းမထဲ ၀င္ခြင့္မရေတာ့ဘူးေလ။ အဲဒီေတာ့ ဦးဇင္းက ဗဟိုဦးေဆာင္ထဲ မပါဘူးျဖစ္သြားတာေပါ့။ ေနာက္က်မွ ဘ႑ာေငြရွာေဖြေရးအတြက္ ဓမၼကထိကဆရာေတာ္ေတြ သီးသန္႔ဖြဲ႕တဲ့အခါက်မွ ဦးဇင္းက ပါရတာေပါ့ေလ။

ဦးဇင္းကို မဘသ(ဗဟို)ဦးေဆာင္လို႔ လူေတြသိထားၾကေပမယ့္ တကယ္တမ္းက်ေတာ့ မဘသ(ဗဟို)ဦးေဆာင္အဖြဲ႕ထဲမွာ ဦးဇင္းမပါဘူး။ ဘ႑ာေငြရွာေဖြေရးအဖြဲ႕ထဲမွာပဲ ဦးဇင္းပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ မဘသႀကီးဖြဲ႕ဖို႔ ႀကိဳတင္ေဆြးေႏြးၾကတဲ့ စတင္တည္ေထာင္သူခုနစ္ပါးထဲမွာ ဦးဇင္းပါတယ္။ စတင္တည္ေထာင္သူ ခုနစ္ပါးအဆင့္ကတည္းကိုက မ်ဳိးေစာင့္ဥပေဒအတြက္ အထက္ဗမာျပည္က ေထာက္ခံလက္မွတ္ေတြ ရရွိဖို႔အတြက္ ဦးဇင္း ႀကိဳးစားပမ္းစား ေကာက္ခံခဲ့တာေပါ့ေနာ္။

ေနာက္ မ်ဳိးေစာင့္ဥပေဒနဲ႔ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ ဒိုင္ခံေျဖရွင္းခဲ့ရတာေတြ၊ ဒိုင္ခံကာကြယ္ရတာေတြ အမ်ားႀကီးေပါ့ေနာ္။
အဖြဲ႕အစည္းအတြင္းထဲမွာလည္းပဲ ဘယ္လိုေကာ္မတီဖြဲ႕ရင္ ေကာင္းမလဲ၊ ဘယ္လိုေၾကညာခ်က္ထုတ္ရင္ ေကာင္းမယ္။ ေနာက္ၿပီး ေၾကညာခ်က္ထုတ္တဲ့အဖြဲ႕ကို သီးသန္႔ေလး ဘယ္လိုခ်ိတ္ဆက္ၿပီးေတာ့လုပ္ရင္ ေကာင္းမယ္၊ ဥပေဒေရးရာေကာ္မတီမွာ ဘယ္လိုဆိုလို႔ရွိရင္ ေကာင္းမယ္၊ အမႈေတြနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ဒိုင္ခံေျဖရွင္းမယ့္သူေတြဆိုရင္ ဘာေတြလုပ္အပ္တယ္၊ စသျဖင့္ ဒါမ်ဳိးေတြကို ဦးဇင္းက ဆရာေတာ္ႀကီးဆီကိုလည္း အႀကံျပဳတယ္၊ ဗဟိုဦးေဆာင္ဆရာေတာ္ေတြကိုလည္း အႀကံျပဳတယ္ေပါ့။

အခမ္းအနားေတြမွာလည္း ေၾကညာခ်က္ထုတ္တဲ့အခါက်ေတာ့ ဘယ္ဟာ ဘယ္ဟာေလးကို ထုတ္သင့္တယ္၊ ဘယ္ဟာမ်ဳိးကို မထုတ္သင့္ဘူး၊ ၀ိုင္းဖြဲ႕ၿပီးေတာ့ ဦးဇင္းတို႔ ေဆြးေႏြးၾကတာေပါ့။ ေနာက္ သဘာ၀ေဘးေပၚလာတဲ့အခါ ဘယ္လိုလုပ္ရမယ္၊ ဘယ္လိုလုပ္ၾကမယ္၊ ဒါမ်ဳိးေတြလည္း တိုင္ပင္တဲ့အခါ ဦးဇင္းက ဦးေဆာင္ေဆြးေႏြးတာေပါ့ေနာ့။ ေနာက္ အစိုးရနဲ႔ ထိပ္တိုက္ေတြ႕ လာတဲ့အခါမ်ဳိးဆိုရင္လည္း ဦးဇင္းတုိ႔က တာ၀န္ယူၿပီး ဦးေဆာင္ေဆြးေႏြးေပးလိုက္တာေပါ့။ ဥပမာ- ၀ိႈက္ကတ္ျပႆနာမ်ဳိး။ ဆရာေတာ္ႀကီးက်ေတာ့ လူႀကီးဆိုေတာ့ အစစ အရာရာ ၀င္ေျပာလို႔ မသင့္ေတာ္ဘူးေလ။ ၾသ၀ါဒေပးရုံေလာက္ပဲ သင့္ေတာ္တာ။

ေဆြးေႏြးတဲ့အခါက်ေတာ့ ဦးဇင္းတို႔ အငယ္ပိုင္းေတြနဲ႔ အစိုးရ ကိုယ္စားလွယ္ေတြနဲ႔ ေဆြးေႏြးရတာေပါ့ေနာ့။ ေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ မဘသအဖြဲ႕ႀကီးထဲမွာ ဦးဇင္းလုပ္ေပးခဲ့တာေတြကေတာ့ ေနရာမလပ္ပါပဲ။ မဘသ အဖြဲ႕အစည္းႀကီးထဲမွာ ဦးဇင္းအတြက္ ေနရာမရွိေတာ့ေပမဲ့ ဦးဇင္းရဲ႕ ေျခရာေတြကေတာ့ ေနရာမလပ္ က်န္ရစ္ခဲ့တာပဲေလ။

ေမး- ဒီအခ်ိန္မွာ အမ်ဳိး ဘာသာ သာသနာအတြက္ အလုပ္လုပ္ခ်င္တဲ့သူေတြက ဘာလုပ္ၾကရမလဲဘုရား။ ဆိုလိုတာက ဘယ္သူေတြရဲ႕ ဦးေဆာင္မႈေနာက္ကို လိုက္ရမလဲ။ ဘယ္သူေတြက ဦးေဆာင္ေနသလဲဘုရား။

 ေျဖ- ဒီအခ်ိန္ကေတာ့ ဘယ္သူ႔ရဲ႕ဦးေဆာင္မႈဆိုတာႀကီး လက္ညႇိဳးထိုးၿပီးေျပာဖို႔ ေတာ္ေတာ္ခက္သြားတာေပါ့ေနာ္။  ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ၀ံသာႏုအဖြဲ႕ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ မဘသအဖြဲ႕ပဲျဖစ္ျဖစ္က စပ္ကူးမတ္ကူးကာလမွာ ျပန္႔ႀကဲေနသလိုျဖစ္သြားတာေလ။ အဲဒီလိုျဖစ္သြားတဲ့အတြက္ အမ်ဳိးသားေရးဦးေဆာင္မႈအခန္းက႑က်ေတာ့ သိပ္ၿပီး မေတြ႕ရေတာ့ဘူးေပါ့ေနာ့။ တစ္ပိုင္တစ္ႏုိင္ အလုပ္လုပ္ေနတာပဲ ေတြ႕ရေတာ့တာေပါ့။

အဲဒီေတာ့ အေရးကိစၥတစ္ခု စုံစမ္းသိရွိရၿပီဆုိရင္ ဒီဟာကိုအေၾကာင္းျပဳၿပီးေတာ့ ဘယ္ၿမိဳ႕နယ္လဲ၊ ဘယ္ျပည္နယ္လဲ၊ ဘယ္တိုင္းလဲ အရင္ၾကည့္ၿပီးေတာ့ သက္ဆိုင္ရာေဒသမွာရွိတဲ့ မဘသတို႔၊ ေဖာင္ေဒးရွင္းတုိ႔နဲ႔ ဆက္သြယ္ၿပီးေတာ့ ျပႆနာကို ေျဖရွင္းတာတုိ႔၊ ကာကြယ္ေစာင့္ေရွာက္တာတို႔ လုပ္သြားရတာေပါ့ေနာ္။

ဥပမာ- ေထာက္ၾကန္႔ စားေသာက္ဆုိင္ကိစၥ၊ ေနာက္ မုဒုံ ရဟန္းတုကိစၥ၊ ေနာက္ ျမစ္ႀကီးနားက ဗုဒၶ႐ုပ္ပြားေတာ္ကို တက္ခြထိုင္ၿပီး ေစာ္ကားေမာ္ကားလုပ္တဲ့ ကိစၥမ်ဳိးတို႔ အမ်ားႀကီးေပါ့ေနာ့။

အဲဒါမ်ဳိးေတြ သိလာရတဲ့အခါက်ရင္ ညီေတာ္ေမာင္ေရလုပ္ပါဦး၊ ေနာင္ေတာ္ႀကီးေရ လုပ္ပါဦး ဒါမ်ဳိးေလးေတြ အကူအညီေတာင္းရတာေပါ့။ မုဒုံဆိုရင္လည္း ျမေစတီ ရဲေက်ာင္းက ဒါယဇၨဓမၼကို ဖုန္းဆက္ၿပီး ဒါေလးေတြ ဒီလိုလုပ္၊ ဒါေလးေတြကိုေတာ့ ဘယ္လိုလုပ္သင့္တယ္ စသျဖင့္ လွမ္းေျပာရတာေပါ့ေနာ့။

ေထာက္ၾကန္႔ဆိုလို႔ရွိရင္လည္း ရန္ကုန္က မဘသဆရာေတာ္ေတြ၊ မ်ဳိးခ်စ္သမဂၢဆရာေတာ္ေတြကို လွမ္းၿပီးေတာ့ ဒါေတြေတာ့ ျဖစ္ေနၿပီ၊ ပစ္ထားလို႔ေတာ့မျဖစ္ဘူး၊ သတင္းအတိအက်စုံစမ္းၿပီး လိုအပ္ရင္ အကာအကြယ္ေပးၾကဖို႔လိုတယ္၊ ဒါမ်ဳိးေလးေတြ အႀကံဥာဏ္ေပးတာတို႔၊ ၫႊန္ၾကားတာတို႔ လုပ္ရတာေပါ့ေနာ့။

ေနာက္ဆုံးေျပာခ်င္တာကေတာ့ ဘယ္သူဘယ္၀ါရဲ႕ ေနာက္က လိုက္တယ္ဆိုတာ ေလာေလာဆယ္ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး။

ကိုယ့္နည္းကိုယ့္ဟန္နဲ႔ ဘယ္လိုကာကြယ္မလဲဆိုတာ အရင္ဦးဆုံး ျပင္ထားရမယ္။ ျပႆနာတစ္ခုခုကို စုံစမ္းသိရွိရၿပီဆိုရင္ေတာ့၊ ကိုယ့္ၿမိဳ႕နယ္ ကိုယ့္ပိုက္နက္မွာ ျဖစ္ေပၚလာၿပီဆိုရင္ ေနာက္မက်ဖို႔ လက္မေႏွးဖို႔၊ ေသြးမေအးဖို႔၊ ကိုယ့္တာ၀န္ ကိုယ္ေက်ၾကဖို႔ တိုက္တြန္းခ်င္တာေပါ့ေနာ့။

(ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္)